

My ornaments

seatreeMerry christmas!!

...and let me appreciate your gifts.

sparkling & lonsome sights,
kind & intense minds,
and painful & adorable feelings

which like ornaments of shining christmas tree!
They make me feel light and shadow.

Thanks to reflection,I've got some courage...

I wish your happy christmas & more happy new year!



今日はレッスン予約がなく(みんな、そうなのか? 笑)、
お昼間はいつもより少しだけゆったり、エンジェルリングとミシュレイのメンバーでピザを食べました。
そして、大掃除をしたり、作りの仕事をしたり、家族と食べるオードブルとシャンパンを調達しているうちにもうすっかり、イブの夜です。

ふと、クリスマスソングを借りようと思い、ツタヤに入ったら、店内にいい感じの曲がかかっていて、今日初めてクリスマス気分になれました。
音楽って、素晴らしいなあって思います。

Through the years we all will be together
If the fates allow
Hang a shining star upon the highest bow
And have yourself a merry little Christmas now


私自身は、定番中の定番ビングクロスビーと、あとはその時の気分でアラジン(ディズニーのサウンドトラック)と、キースジャレット(カルテット)を借りてきましたが、
皆さんは今この時間、どんな曲を聴いていますか?
素敵な夜をお過ごしくださいね。

コメント

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

トラックバック


この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)

